Stavebnice zdroje

Martin.Landa@pvt.cz Martin.Landa
Středa Březen 17 12:02:45 CET 2004

Jo taky jsem o nem uvazoval (pokud myslis ten Velleman).
I cena mi pripadala zajimava (cca neco prez 2000 Kc), ale kdyz jsem si
precetl malou poznamku, ze stavebnice je bez transformatoru a bez krabice,
tak me to odradilo.

Martin

PS: V nekterem AR nebo PE jsem nasel planek na podobny (mozna i stejny)
zdroj se dvema meridly U a I s MAA723 a jako stavebnici ho prodavali komplet
asi za 2145 Kc (ale to asi byvavalo). Jestli me nekdo nepredbehne tak se
doma podivam na tu adresu.