Detekce pruchodu nulou

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:02:45 CET 2004

Dobreho dne preji,

   nemam velkych zkusenosti v tomto oboru, takze je to mozna hovadina..?

Predpokladam, ze asi na vystupu budete chtit 1fazovych 220V na 50Hz? (nebo 3fazovych?) A o jaky jde vykon?

Neslo by vystup z toho generatoru normalne usmernit, vykondikovat, pak spinanym step-up udelat 300V a pomoci menice (treba rizenym procesorem) vygenerovat sinusovku na 50Hz (asi ve tride D). Tim procesorem by sly hlidat i ty otacky (=vystupni napeti), ruzna pretizeni, treba i prepinani na vstup 220 ze site a tak dal..?

Nebijte mne, jen idea...

Jirka N.