riadenie hlasitosti

Ing. Petr Prochazka pprochaz
Středa Březen 17 12:02:45 CET 2004

> Nic vhodneho jsem nenasel (nerikam ze
>to neexistuje, ale nemel jsem stesti) tak jsem se rozhodl, ze pribyde
nejaky
>opravdu mrnavy procesor, ktery se bude chovat jako i2c slave a data, ktera
>prijme, bude lifrovat do te petice LM1972.

Ten "opravdu mrnavy procesor" musi ale byt "opravdu rychly". Zkousel jsem
delat I2C slave na '51 s krystalem 24MHz a zdaleka jsem nedosahl prenosove
bitrate beznych I2C obvodu. Asi by to chtelo procesor s primou podporou I2C,
tusim, ze nektere PICy to umi. Nebo ze by i nejake klony jednapadesatky?
Podeli se i nekdo dalsi o zkusenosti s touto veci?

Petr Prochazka
pprochaz@zklas.cz