Detekce pruchodu nulou

Rosko Peter Peter.Rosko
Středa Březen 17 12:02:44 CET 2004

Zdravim,
neviem aky vykon mate na mysli ale nebude mozne pouzit jeden solidny
tranzistor s PWM ? zapojite ho za usmernovaci mozstik a podla otacok
generatora budete natahovat striedu.
ten prechod nulou - nepojde to so zenerkou a odporom prepocitanym na
najvacsie napatie, nasledne nejaky logicky clen so schmittovym vstupom s
velkym vstupnym odporom /74hc14 a pod/ ?
p.rosko