riadenie hlasitosti

Richard Kaliciak richard.kaliciak
Středa Březen 17 12:02:44 CET 2004

Ale ano.

Diky moc za tie tipy. Dnes som si objednal vzorku. Akurat som namiesto
LM1973N napisal LM1973M, tak mi teraz pridu SMD-cka. :-)
Myslim si, ze pre toto pouzitie nieje casovanie az take dolezite,
pretoze aj tak, ked sa to ovlaca cez IR dialkove ovladanie, tak sa tam
nejaka ta milisekunda strati.
Ked sa mi podari nieco ubastlit, tak dam vediet.

Richard Kaliciak.