Dotaz

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:02:43 CET 2004

Jsem z Nymburka a taky tam obcas jezdim nakupovat. Teda kdyz jsem sluzebne v
Raskovicich, coz je z Basky pres kopec. Maji tam sice vsechno mozne z
byvaleho RVHP, ale z modernich veci podstatne mensi sortiment nez napr. GM.
Da se tam dostat jednoduse. Uprostred Basky je velky komin a S & C je hned u
nej. Drive inzerovali, ze maji i zasilkovou sluzbu.
Andel