Emulace I2C slave (was: riadenie hlasitosti)

Ing. Petr Prochazka pprochaz
Středa Březen 17 12:02:43 CET 2004

>Vtip je v tom, ze on chce SLAVE - coz znamena reakci na START sekvenci,
>takze realna rychlost bude tak okolo tech 80kHz na SCL a i to bych
povazoval
>za strop, jestli ten procesor ma delat jeste neco jineho.

Hadal bych se, ze s klasickou x51 je i 80kHz nerealnych. Mozna bych jako
teoretickou pripustil rychlost polovicni, ale vic ne. Jednou jsem to sam
zkousel a byly tam casti kodu, ktere uz jsem proste nebyl schopen zrychlit.
Samozrejme se najdou borci, kteri to dokazou napsat rychlejsi, otazka je o
kolik. Nejdelsi a nejpomalejsi mam cast po prijeti 8. bitu, kdy se generuje
acknowledge. Pro pripad, ze by to nekoho zajimalo, jsem zdrojak hodil do
uschovny (1884 bajtu):
http://www.uschovna.cz/vydej.php3/Uschovna3afb80a636642/1/Main.zip
SCL byl priveden na Int0, SDA na Int1. Fungovalo to, ale pomalu :-(

Petr Prochazka
pprochaz@zklas.cz