ISDN T/A

poupa michal.poupa
Středa Březen 17 12:02:42 CET 2004

kupte si FIIRTZ!X USB

info na www.avm.cz

ma to 4 anlogove porty (je v tom mala ustredna). Pak to ma jeden USB port,
umi to 64 kbit/s, 128 kbit/s, zaznamnik, fax, telefon (pres zovovku), atd.

Dale to umi ve Windows emulovat analogovy modem, analogovy fax, a dalsi
veci....

Na tom PC je to nezavisle. Telefonuje a prepojuje to i bez nej.

Tohle zarizeni muhu jen doporucit (telecom sam ho nedodava)

 Michal Poupa