Programator a AT89C2051-24PI

xmyslik@aldebaran.feld.cvut.cz xmyslik
Středa Březen 17 12:02:41 CET 2004

On Sat, 12 May 2001, [iso-8859-2] Karla Dvořáková wrote:

> [...]
>     prave jsem dala dohromady programator ATMELu podle HW serveru a ona ta
> potvora nechce fungovat. Spinace napeti funguji, diody blikaji, ale procesor
> se nenahraje. Po verifikaci se vzdy objevi hlaska o poctu chyb. Jednou se to
> ale povedlo. Ale potom uz nikdy. Stabilizatory nekmitaji a proudovy odber
> take neni nejak veliky, cca 120 mA. Pripojovala jsem to k AMD K6/450 MHz,
> potom k 80486DX2/66 a jeste pote k 80486SX/66. Ani na jednom stroji to
> nechodi a vysledek je stale stejny. Kde by jste hledali chybu ? Je v
> pocitaci, procesoru, portu nebo programatoru ?

Jestli se to jednou povedlo (predp. ze ten broucek byl od vyrobce smazany)
a pak ne tak muze byt problem v 12V mazani te jeho flashky. Jestli je to
ten programator na paralelni port co jsem bastlil s rehakem a co pak vysel
na hw serveru (v te dobe s 1 chybou v te verzi PCB) tak je tam PNP
tranzistor z 12 voltu a pres diodu (jestli si to ale pamatuju) se tam
vytahava napeti z 5voltu na tech 12 kvuliva mazani. Co zkusit se na ten
pin kouknout osciloskopem, nebo voltmetrem jestli tam prijde spicka 12V ??

Jinak jestli je to tim mazanim tak se to da vyzkouset jednoduse, nechat
vyprogramovat do cele pameti samy 0 (ve vymazanym stavu jsou vsude myslim
1cky) a to se povede i bez mazani (melo by pokud si ten soft nekontroluje
smazani pred palenim).

Pokud se s novym atmelem vypaleni povede a pak uz ne tak je to tim
mazanim.

l.