Programator a AT89C2051-24PI

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:02:41 CET 2004

Nemam zrovna to schema pred sebou, ale problem je ve spinaci 5V pro Atmel.
Nekde v tom popisu na HW na to bylo upozornovano a bylo tam i jak to
jednoduse upravit aby to pro atmel delalo 5V a ne 3. To ze to ve velke
vetsine pripadu funguje, jeste neznamena, ze to musi fungovat vzdycky. Me to
bez problemu nahralo 2051, ale u 4051 to obcas hazelo chyby. Potom byl
problem odsunut do supliku a pouzivam jine programovadlo. Nicmene po uprave
by to melo byt spolehlive.

Andel