Cerpadlo vzduchove

Roman Krisak RKrisak
Středa Březen 17 12:02:41 CET 2004

Tak ako som uz pisal ... desat rokov takto fungujem .... zabudol som poznamenat, raz, dvakrat  rocne kvapnem do oblasti trecich ploch trochu oleja .... to je vsetko ... pre ilustraciu ten motor bol povodne v takom diskovitom puzdre ..... nieco ako mina....

Roman

>>> boza1@volny.cz 13.5.01 15:46 >>>
A opravdu se nezadre, kdyz ho provozujete bez toho mazani v olejove
lazni?
Ondrej Tesar