Satelitni inet

michal.grunt@iol.cz michal.grunt
Středa Březen 17 12:02:39 CET 2004

Cetl jsem o satelitnim komletu ktery dokazal i vysilat pres satelit (tedy
vysilat pozadavky). Ale bylo v tom par hacku:
- cena, ale nebyla moc vysoka o nejakou tu korunu vice nez obyc komplet
- vysilat slo jenom 16kbit/s
- vysilaci karta byla ISA, prijimaci PCI (v tomhle vidim nejvetsi zadrhel -
obsazene dve IRQ, dva sloty, a navic ta ISA... vetsina dnesnich PC ISA slot ani
nema)

No ale kdyz si na to doma clovek vyhradi zvlastni PC tak by to asi nemel byt
problem :), sice to ma pomaly upload, ale ja bych si klidne pockal na nacteni
stranky, nebo nejakho toho souboru. Porad lepsi nez platit 'zlutemu' za
impulzy.

Ale dobre je (i u modem upload) ze si muzete dat na poskytovatale dotazy (co
kdy stahnout), zaradite se do fronty a jenom cekate na soubory (nemusite byt on-
line s modemem) mno nevyhoda je zase v tom ze to musi byt ftp, nebo http...
navic ty proxiny poskutovatelu zatim nejsou takove jako u modemu (http, ftp,
pop3, smtp, socks, telnet...) je to zatim dost omezene.