Redukce CF -> IDE

Martin Patka smartin
Středa Březen 17 12:02:38 CET 2004

Zdravim,

pro nase potreby jsme si tuto redukci zadali k vyrobe.
Protoze jsem pocital s urcitou rezervou, par kousku
bychom mohli postradat.....

Cenu jeste nevim, ale dle predbezneho rozpoctu
by se to melo vejit do cca 700,- Kč

Pod DOSem s tom nejsou zadne problemy, pod
linuxem je zapotrebi zadat organizaci (CHS), jinak
dost protestuje (zkouseno s 8MB CF Apacer)

zatim

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin@mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301, 623719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin