Prenos plosnaku na desku

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 12:02:38 CET 2004

Kdysi jsem to uspesne zkousel s obycejnym samolepicim stitkem pro tisk do
laserovky. Musite si ovsem sehnat celoplosny (maji to v kazdem lepsim
papirnictvi za cenu tak okolo 10Kc). Samolepku strhnete z podlozky a
vyhodite (nebo na neco pouzijete). Tisk se provadi prave na tu povoskovanou
podlozku, samozrejme na tu hladkou stranu. Vysledek mych pokusu byl naprosto
totozny s vysledkem pokusu s materialem koupenym specialne pro tento ucel za
daleko vyssi peniz tusim v Compu na Karlaku.

				Jakub Serych

-----Original Message-----
From: Ondřej Jakubčík [mailto:ojakubcik@seznam.cz]
Sent: Monday, May 14, 2001 8:51 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: Prenos plosnaku na desku

Zdravim konferenci.
Myslim ze uz tady diskuze na toto tema probehla, ale potrebuji vedet
nasledujici:
Kdyz vytvorim plosnak a chci ho prenest pomoci toneru teplem na desku, co
potrebuji
za papir ? Nasel jsem si na Internetu, ze existuje fotopapir JetPrint, ale
nikde jsem
ho v Cechach na Internetu nenasel. Papir HP Premium ... pry nejde odlepit.
Modre folie se mi zdaji prilis drahe. Prosim, mohl by mi nekdo pomoci ?

S pozdravem
Ondrej Jakubcik
ojakubcik@seznam.cz