Prenos plosnaku na desku

Netopil Jiří Jiri.Netopil
Středa Březen 17 12:02:37 CET 2004

Vybojku do horskeho slunka dostanete asi za 120 korun a k ni do serie
libovolne topne telisko 1000W za nejakych 80 korun.
Jako odrazova parabola pak staci kus ohnuteho plechu natreneho zaruvzdornou
stribrenkou (hezky rozptyli UV zareni).
Ty fotocitlive desky ale kupuji hotove.
Je vyhodnejsi koupit obycejny kuprextit a spray ???
Pokud ano, jaka je pracnost a uspesnost ???
Jirka

-----Original Message-----
From: Patrik Augustin [mailto:patrik@essoft.cz]
Sent: Monday, May 14, 2001 9:28 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: Re: Prenos plosnaku na desku

je hele sem to nasel.Da se to vobjednat na GESu. a ma to oznaceni podle
jejich katalogu FPCB-WT a stoji to asi 16 kacek bez dane.Je tady vsak trochu
problemek.Kdyz sem to skousel na tu folii tisknout tak se mi to nejak blbe
rozmazlo a nekde to nechtelo drzet .Kdyz sem se ptal primo manika co to
skousel tak rikal ze je potreba tu folii trochu nahrat fenem nez to vleze do
tiskarny.Pouzivam HP 6MP a bylo to pres predni podavac a vystup byl taky
narovno .Nevim jeste sem to neskusil s tim fenem , ale moc bych tomu
neveril.Podle me je lepsi koupit pozitivni spray a vytisknout to na
pruhlednou folii a pak to nasvitit na ten plosnak.Chce to ale mit UV
vybojku, coz zas taky neni zrofna nic levnyho :-)))
Jo to holt uz zalezi na kazdym jak si to prebere.

Patrik Augustin (servisní technik)
patrik@essoft.cz , augustin@essoft.cz
www.essoft.cz
ICQ:81698436