Prenos plosnaku na desku

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 12:02:37 CET 2004

V zaciatkoch som tiez laboroval s tymto postupom. Ale nevedel som zarucit
rovnaky vysledok. A navyse, nieje papier ako papier (z tych samolepiek). Aj
v tlaciarnach je velky rozdiel. Najviac sa mi osvedcil podklad zo
samolepiacich tapiet. Nakoniec som aj tak skoncil pri presvieteni UV lampou
kvalita sa neda porovnat.

PK.