Datashet

Boris Wolfgang Dobak bwd1
Středa Březen 17 12:02:36 CET 2004

Rosko Peter wrote:

> Ak mate odvahu a miesto skuste pod nozicky fuknut ziletku a nahrievat a
> posunut a nahrievat a posunut a ... :)
> p.rosko

 Zalezi na tom, ci ma nohy pod sebou, alebo von z
puzdra. Ak ma nohy von z puzdra je treba najprv opatrne
odsat cin pomocou "Loetsauglitze" a pod nohy strcit
ocelovy drot, ktorym sa postupne tie nohy "odlepuju"
pri opatrnom nahrievani od spojov. Ide to rychlo a
spolahlivo. Samozrejme, ak je prilepeny, treba ho
podpacit srobovakom (ale na mieste, kde nejdu ziadne
spoje, ktore by sa mohli prerusit) a integrac odtrhnut.
Horsie je, ak ma nohy pod sebou, vtedy pomoze len
odsatie cinu licnou, dobre je predtym pridat cerstvy
cin a licnu namocit v roztoku kolofonie v liehu. No a
potom podpacit, postupne uvolnovat a modlit sa...

--
b w d