Casove obmedzenie

Aleš Procháska prochaska
Středa Březen 17 12:02:36 CET 2004

Vykaslete se na hardwarove klice, sifrovani, on-line registraci, CD
trvale v mechanice a podobne blbinky, je to jen zbytecne obtezovani
legalnich uzivatelu.
  Sam bych nic s hardlockem nekoupil, uz treba proto, ze ten program
muzu chtit pouzivat jeste za tri roky, kdy uz bude hardlock v pr....
a dodavatel tamtez.
  Poskytnete servis, podporu, udrzbu, update, upgrade, hotline a nikdo
kdo ten program opravdu potrebuje jej neukradne. Ti, co si s nim
chteji jen hrat nebo tu a tam privydelat, jen at si poslouzi, alespon
ziskate zdarma zaskolene potencialni uzivatele (kdyby jen jedno
procento z nich u sveho budouciho zamestnavatele ...).
  Firma, ktera nedokaze poskytnout atraktivni poprodejni servis nema
na SW trhu co delat.

Ales Prochaska