Antena na 2450MHz

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:02:34 CET 2004

Chyba lavky, pokud ma karta legalni antenni vystup (ne ucvaknuta vnitrni antena) a ma placku, nic Vam v pouziti anteny nebrani. Akorat nesmite porusit jina pravidla, nejcasteji maximalni EIRP, coz se pravda s parabolou temer neda neporusit.

O neoddelitelnych antenach jsem uz nekde slysel, uz nevim kde, ale tohle pasmo to urcite nebylo (mozna DECT...?).

Jirka N.