AW: Kde sehnat rychly a levny rail to rail OZ

Radek Vaclavik radek.vaclavik
Středa Březen 17 12:02:32 CET 2004

Jojo, kapitalismus.

Od TI chodi vzorky opravdu velmi svizne a komukoliv. Nemusi to byt skola ani
soukroma firma. Problem nastane s celnici, pokud je cena zasilky vetsi nez cca
1500Kc (cca 37USD).

Podobne vzorky posila i napriklad MAXIM, NS ci Cirrus. Rekord v posilani vzorku
zatim u mne drzi firma RFMD, kdy jsem v patek odpoledne poslal fax se zadosti a
v pondeli na obed uz jsem to mel na stole! Slo to DHLkou z USA.

Kdyby se tak chovali i nasi prodejci :-(

Radek