myslivci

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:02:32 CET 2004

Chapu, ze lenost je matka pokroku, ale...

Nezli clovek najde neco hotoveho, v tom se zorientuje a prizpusobi vlastnim pozadavkum, bude to mit trikrat udelany zacinaje na zelene louce. Jestli si to predstavuji spravne, tak krome procesoru tam nic nebude (snad nejake silove obvody - rele, FET apod.). Generator pseudonahodnych cisel se da udelat velice jednoduse, pro holuby by stacila i delsi tabulka a tu brat porad dokola (rekneme 100 hodnot, to uz si zadny strelec nezapamatuje). Nebo rychly citac, a jako zpozdeni se vezme jeho hodnota pri stisku tlacitka - mame dokonce nahodne cislo.

J. Hanzal

>zjistit,
>vymyslene.

>jo tak to docela chapu.ja budu ted delat casovac s 90s1200 aby mi to 20sec
>spustilo pak to na 10sec prerusilo a pak na 20sec spustilo a ukoncilo se to
>.Taky bych to nevymejslel kdyby to nekdo uz nekdo mel vymysleny , ale nic
>sem na inetu nenasel

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East