Ovladani LCD displeje

milan.klesa@ct.cz milan.klesa
Středa Březen 17 12:02:31 CET 2004

Zdravim,

Nevim jestli zrovna je to zelena, kazdopadne jsou z telefonniho automatu.
Jinak na kontrastu muzu nastavovat tusim od nula do -3 az -4 V (musel bych
to zmerit) Spis jsem myslel, jestli mu treba nevadi rychly nabeh napeti,
nebo naopak pomaly (nemam osciloskop, takze v tom moc bardat nemuzu)
a nebo jestli holt se mu nelibi ta 4bitova komunikace, kazdopadne obcas
jde normalne...

ByE milan