Tunelova dioda

Miroslav Soltisik soltisikm
Středa Březen 17 12:02:29 CET 2004

Ved prave. Ziadny vyrobca to nema na strankach. Alebo to casom zmenilo
nazov.

                    Snail
                    Instruments
                    <snail@iol.cz                                                                          To:

                    Sent by:                 Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
                    hw-news@list.
                    gin.cz

                                                                                                           cc:
                    16.05.2001
                    22:00
                    Please
                    respond to
                    hw-news

                                             Re: Tunelova dioda

>Ma niekto informacie o dodavatelovi tunelovych diod?
>V beznych obchodoch na mna len divne pozerali.

A k cemu to? Zbyvaji snad jeste nejake nevytunelovane fondy? |8-D

Ale vazne, mate na mysli nejaky konkretni typ od konkretniho vyrobce? Ma
ten vyrobce stranky? Ma na tech strankach nejaky e-mail nebo seznam
distributoru?

J. H.