OT: trhaci sila

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:02:29 CET 2004

No, mikrovlnka neni indukcni pec :-) V ni to fakt funguje tak, ze kdosi zjistil ze kolem tech 2.47GHz maji molekuly vody dobre absorbcni vlastnosti a tak polykaji energii, ktera se k nim siri vzduchem. Mikrovlnka sama je nestabilizovany vykonny vysilac nosne na 2.47GHz (priblizne). Kovove predmety v ni funguji jako prijmaci anteny, takze se jejich tvary a rozmery musi volit tak, aby v danem pasmu prijmaly setsakra blbe az vubec...

Jirka N.