Nokia 2110

Žuffa Ján janozuffa
Středa Březen 17 12:02:29 CET 2004

Nahodou ja som si svoj mobil pripojil ku spektraku
a  vytocil  cislo a cuduj sa svete mobil preskakoval pri hovore
z kanalu na kanal asi v menej nez 1 sek. intervaloch
jedna radost v pasme asi 40 MHz  920 -960MHz
ako by sa zabezpecilo  ze dany kanal bude stale volny?
To by musel mobil neustale zistovat ktore kanaly hodla  BTS obsadit...
Jano

> Zajimavy napad. Ted jde o to, jestli nekdo bude mit zajem (a bude schopen)
> sledovat neopravnene pouzivani pasma GSM. Pokud si to ale najde volny
kanal,
> nemelo by to nikomu prilis vadit. Jenze zakon je zakon.
> Andel

> by
> ztrati
> je