OT: trhaci sila

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:02:28 CET 2004

No, tak na to si vzpominam :-))) Delal jsem si sunku s vejcem... asi po dvou minutach se ozvala rana jak z dela a zloutek zmizel ;-))) Jeste dnes ho doluju z grilovacich trubic. Myslel jsem si najivne, ze bouchne vajicko jen kdyz je cele, ale ten skryty var je pekna potvora :-)))

BTW: Kdosi rikal, ze je take zajimavy pokus, dat do mikrovlnky panaka. Ze to urve dvere :-))) Nikdy jsem to nezkousel, ale myslim si, ze by to mohlo fungovat, kdyby tam toho alkoholu bylo vic, lec nevim kolik, 0,5 litru, litr..?

JN