AW: Kde sehnat rychly a levny rail to rail OZ

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 12:02:28 CET 2004

>Zdravim.

>... tak by skrachovali na bastleroch, ktorych je u nas daleko viac ako v
>Statoch. Niekto tie vzorky a aj tu DHLku v konecnom
>dosledku zaplatit musi, a u nas je mala pravdepodobnost, ze to, co sa
>odoberie ako vzorka, bude v buducnosti nakupovane v 10k+
>mnozstvach...
>... viete vobec, kolko ta DHLka stoji? :-(((((
>
>Jano Waclawek.
>
>PS. A co ON-Semi? Ked od Vas poprosim vzorku, poslete mi ju? ;-)

Trochu Ti to osvetlim, ako to funguje. TI alebo hociktora velka firma ma
urcite podpisanu dohodu s XY spediterskymi firmami, cez ktore vsetko
posiela. Na jednej strane su spedicne firmy radi, ze maju zakaznika a pokial
si dohodnu este exkluzivitu, tak maju minimalne pocas trvania zmluvy o pracu
postarane. Na druhej strane, pokial chcu tento job dostat, tak urcite
poskytnu sami vyrazne lepsie ceny pre TI, nez obycajnym smrtelnikom, s
ktorymi bude len ostara a zisk ziadny. A mozem Ta ubezpecit, ze o rabatoch,
ktore poskytuju sa Ti ani nesniva. Okrem toho, TI si tuto sluzbu odpise z
dani, takze v konecnom dosledku sa to este vrati ako realne peniaze spat.

Takze mna osobne prilis svojimi argumentami o cenach v tomto pripade
nepresvedcis.

Mimochodom, v normalnej spolocnosti pokial das najavo zaujem o nejaky
produkt, tak Ta budu vyvolavat, posielat reklamu a "otravovat" este niekolko
mesiacov. Na rozdiel od CZ-SK, kde ked nieco chces tak, sa musis unuvat sam.
A to este nehovorim o tom, ze niekedy o vysledku mozes len snivat.

A.

p.s. Aj v statoch je kopec bastlicov, experimentovania chtivych studentov,
nadsencov a pod. Ak neveris, chod sa pozriet.