Signalovy procesor

Sremr Petr Petr.Sremr
Středa Březen 17 12:02:28 CET 2004

Zdravim konferenci!

Chtel bych zkusit zbastlit aplikaci se signalovym procesorem na
zpracovani zvuku (FFT, filtry, ...). Ovsem o sig. procesorech toho
moc zatim nevim. Ale polepsim se, az bude duvod. Proto bych byl rad,
kdyby mi nekdo pro zacatek poradil, jaky typ by byl pro tuto aplikaci
nejvyhodnejsi. Tim mam na mysli:

1. Abych nesel s kanonem na velblouda
2. Jestli TI nebo AD
3. Rozumna dostupnost a rozumna cena
4. Dostupnost vyvojovych nastroju (bohate staci ASM)
5. Integrovana FLASH pamet programu ??? (ale neni to podminkou!)
    V tom pripade pokud mozno co nejjednodussi basl na programovani
6. atd.

Dale jaky typ AD a DA prevodniku byste mi doporucili. Nebo nektere
DSP maji prevodniky na cipu??? (nekamenujte me, uz jsem jednou psal,
ze o sig. procesorech toho moc nevim)

Dekuji mnohokrate za jakoukoli radu.
S pozdravem

Petr Sremr