Signalovy procesor

Rosko Peter Peter.Rosko
Středa Březen 17 12:02:28 CET 2004

Zdravim aj ja a obdivujem vase odhodlanie :)
spravit si vlastnu dosku - neviem, ale stratite viacej casu ako usporite na
hotovej doske /vid. dolu alebo aj analog ma obdobne/
DSP su sice vynikajuca vec, ale maju aj niektore neprijemne detaily a to
hlavne velky pocet vyvodov a povacsine nie free vyvojove prostriedky. co sa
tyka dostupnosti tak vam odporucam TI /aj ked ma srdce boli :(/, cena pre
zvukove aplikacie je s rozumnymi periferiami do 20$. prevodniky zvacsa na
chipe niesu, ale lahko sa pripajaju. flash niektore maju, niektore nie, ale
ak nie tak sa daju lahko a lacno /8 bitove flash/ pripojit /teraz tocim o
AD, TI velmi nepoznam/.
skuste sa este poobzerat po inych 16 bitovych procesoroch ktore sa ako DSP
neoznacuju, maju nensi vykon ale zvuk rozumne ofiltrovat stihaju, Fujitsu,
Siemens a pod.

vela stastia
p.rosko