OT: free vzorky

Wek wek
Středa Březen 17 12:02:28 CET 2004

>o rabatoch,  ktore poskytuju sa Ti ani nesniva
Sniva. Nie je problem zo sluzby, za ktoru mne uctuju $100 a ich naklady su $3 spustit napr. 70%.
>odpise z  dani, takze v konecnom dosledku
>sa to este vrati ako realne peniaze spat.
Asi som dementny, ale tento argument pocuvam v kuse aj tu. "Ved si to odpisete z dani tak sa vam to vrati..." Docerta, ako sa mi moz
u vratit peniaze, ktore som niekde uz vysolil? Zial, plati zakon zachovania penazi. Dan je 20-30%, takze presne tolko z nakladov sa
"vrati".
>Aj v statoch je kopec bastlicov, experimentovania chtivych studentov,
>nadsencov a pod. Ak neveris, chod sa pozriet.
Verim aj bez pozerania. Rozdiel je v pomere bastlic/vyrobca (resp. v pomere odobranych kusov). U nas, ak by fungovali free vzorky ak
o tam, by tento pomer bol DALEKO menej priaznivy pre poskytovatela takejto sluzby.
A nasa povaha je taka, ze ak by som potreboval 100 suciastok, tak by som zohnal 100 kamaratov ktori by si tu free vzorku vypytali. N
etvrdte mi, ze nie. Sam sa niekedy hanbim za Slovakov v zahranici, a to aj po 10 rokoch ci kolko to je.
Neberte to osobne.

Jano Waclawek