Ovladani LCD displeje

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:02:26 CET 2004

Pouzivam pouze 4 bitovou komunikaci a nerekl bych, ze by byla mene spolehliva. Inicializacni sekvenci jsem delal podle jedne AN od Microchipu. Ale mohu potvrdit jiz uvedenou vec - displej a procesor mohou mit rozdilne nazory na nabeh napajeciho napeti, nekdy je treba cekat o neco dele, nezli udava optimisticky datasheet.

J. Hanzal