free vzorky

Miroslav Soltisik soltisikm
Středa Březen 17 12:02:26 CET 2004

Skor by som povedal ze hlavny dovod je v tom, ze ked kutil dostane obvod
zadarmo, tak ho pouzije (investuje cas a usilie).
Ak to bude fungovat, tak v jeho hlave sa udomacnia vedomosti o tomto
obvode,
ak nebude fungovat, chlapec stratil cas a energiu.

V kazdom pripade je informacia o vyrobcovi v chlapcovej hlavicke.
A kedze kazdy mame obmedzene zdroje (pamat, cas, usilie,...) na konkurenciu
uz vela tych zdrojov nezostalo.
Hovori sa tomu sterilizacia konkurencie.

                    Snail
                    Instruments
                    <snail@iol.cz                                                                          To:

                    Sent by:                 Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
                    hw-news@list.
                    gin.cz

                                                                                                           cc:
                    18.05.2001
                    13:08
                    Please
                    respond to
                    hw-news

                                             Re: free vzorky

>PS. A co ON-Semi? Ked od Vas poprosim vzorku, poslete mi ju? ;-)

Zkusme vzit take v uvahu, proc firmy rozesilaji vzorky. Rozhodne primarnim
ucelem neni udelat nekomu radost.

Asi hlavni ucel je vybavit vyvojove pracovniky rychle dostatkem obvodu na
testovani a vyvoj. Poslou i kutilovi, jednak proto, ze ho tezko mohou
odlisit od firmy, ostatne i ten kutil muze mit za tyden malou firmu a za
rok vetsi, nebo - coz je mozna pravdepodobnejsi - kutila nekdo stejne drive
ci pozdeji zamestna v oboru. Nepodstatna neni ani image firmy - to jsou ti
hodni XY, co posilaji zadarmo vzorky, od ZW jsem si je musel koupit a jeste
to trvalo dva mesice, vydridusi.

Tuto sluzbu poskytuji vyrobci, pripadne jejich zastoupeni, nikoliv
distributori (obchodnici).

Takze jestli jde o malickost, vzorek asi dostanete z ON-semi stejne jako
jinde. U drazsich veci musite ve vyrobci vzbudit nadeji, ze se mu to
vyplati, a to tim verohodneji, cim drazsi vzorek chcete.

J. Hanzal