Ovladani LCD displeje

Bureš Vít BuresV
Středa Březen 17 12:02:25 CET 2004

Tak i tam by mohl byt problem.Tak byly to "moje zacatky" a tohle byla spise
takova okrajovka,takze jsem se tomu moc nevenoval.Ta komunikace sama o sobe
asi spolehliva byla, jen se obcas stalo,ze se LCD nezinicializoval. Je ale
pravda,ze po pouziti 8bitove komunikace jsem nikdy takovy problem nemel.Vita

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of Snail
Instruments
Sent: Friday, May 18, 2001 12:59 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: RE: Ovladani LCD displeje

Pouzivam pouze 4 bitovou komunikaci a nerekl bych, ze by byla mene
spolehliva. Inicializacni sekvenci jsem delal podle jedne AN od Microchipu.
Ale mohu potvrdit jiz uvedenou vec - displej a procesor mohou mit rozdilne
nazory na nabeh napajeciho napeti, nekdy je treba cekat o neco dele, nezli
udava optimisticky datasheet.

J. Hanzal