OT: free vzorky a dane

Radek Vaclavik radek.vaclavik
Středa Březen 17 12:02:25 CET 2004

Panove,

mate vubec predstavu, o jakych financich se tady bavite? Mate predstavu, kolik
je vyrobni cena procesoru, ktery se u nas prodava za 500Kc? Nebo regulatoru,
ktery je k mani za 10Kc? Staci si cenu podelit 10ti a jste na velmi pribliznych
vyrobnich nakladech.

Takze pokud vam nejaka firma s obratem mil$ posle 10 procesoru za 10$...:-)
Prezentace na vystavach a reklamni letaky stoji urcite mnohem vice, nez kus
kremiku, ktery skonci v supliku ceskeho bastlire. Kdyz to prepocitate na nase
pomery, je to stejna podpora, jako kdyz nejaka mala mistni firma posle nekomu
svou prezentaci na diskete....

V nasi republice jsou cca 4 firmy, jejichz odber je pro svetove vyrobce
soucastek opravdu zajimavy. 100 nebo 1000ks pro malou vyrobu je takovy maly
pamlsek pro mistni distributory.

Radek