MP3 chips - nabidka

Michal Vanka vanka
Středa Březen 17 12:02:24 CET 2004

Pokud by Vam to nevadilo, tak bych mel zajem o
1ks MAS a 1ks DAC. Samozrejme uvitam
danovy doklad. Moje adresa je:
Ing. Michal Vanka
Beskydska 700
739 61 Trinec 6

Dekuji
Michal.

----- Original Message -----
From: "Snail Instruments" <snail@iol.cz>
To: "Multiple recipients of list" <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Tuesday, May 15, 2001 10:45 AM
Subject: MP3 chips - nabidka

> Zalezitost kolem pouzder se zda byti vyjasnena - Micronas nepouziva zadne
pripony k oznaceni pouzdra ale slovni vyjadreni.

> Polozka          S DPH  (bez DPH)
> MAS3507D-G10      732Kc (600Kc)
> DAC3550A          268Kc (220Kc)
> DPS na redukci   <150Kc (<123Kc)
>
> Oba obvody jsou v pouzdre PMQFP44 (Plastic Metric Quad Flat Pack - roztec
vyvodu 0.8mm). Na toto pouzdro padla volba vzhledem k tomu, ze MAS3507D v
PLCC44 bude vyrazen z vyroby, navic DAC3550A se v PLCC vubec nedela a BGA je
asi mimo moznosti domaci dilny. Takze vitezi QFP.

> Bude-li zajem, necham udelat plosnaky na redukci z PMQFP44 -> DIL48
900mil, s nepajivou maskou. Predpokladam, ze cena se bude pohybovat spise
kolem 100Kc (82Kc), ponechal jsem ale vetsi rezervu.