Redukce CF -> IDE

Petr Both pboth
Středa Březen 17 12:02:23 CET 2004

Zdravim,

?!?!?!?
Nejak se mi nedari poslat do konference mail i s vlozenym souborem z
Formicy. Poradite mi nekdo. zatim posilam pouze text.
?!?!?!?

Chvili mi to trvalo, ale nakonec jsem se k tomu konecne dostal. Vkladam tedy
schema ve Formice a take trosku popis, co a jak. Prvni zadrhel je v tom, ze
to neni primo redukce z IDE na CompactFlash, ale na PCMCIA kartu. Schema
jsem kreslil prave pro tento pripad, tj. 64 pinovy konektor. Rozdil mezi
timto 64 pinovym a 50 pinovym od Compact Flash je pouze v poctu pinu a
usporadani signalu na jednotlivych pinech. Schema primo pro Compact Flash
bohuzel nemam, ale prikladam popisy jednotlivych konektoru, takze si to
pripadny zajemce bude muset predelat na ten 50 pinovy konektor. Schema
obsahuje take jumper, kterym volim Master(ON)/Slave(OFF).
Co se tyka funkcnosti, tak jsem toto zapojeni testoval jen na trech
motherboardech, dva fungovaly v pohode (u toho jednoho jsem dokonce ani
nemusel pripojit napajeni na tuto redukci), u tretiho jsem to nejak
nerozchodil. Chci tim rict, ze funkcnost schematu neni zcela zarucena, ale
je tam urcita pravdepodobnost, ze by to mohlo chodit. Doufam tedy, ze to
alespon trochu k necemu bude.

S pozdravem
Petr Both

P.S. Zajimalo by mne zda se u nas daji nekde koupit konektory na Compact
flash.
P.S. K popisu konektoru nakonec prikladam popis CF-PCMCIA adapteru, kde je
primo mapovaci tabulka z 68 na 50 pinovy konektor. Ten je ale v nasledujicim
mailu, protoze jsem zjistil ze maily do konference musi byt mensi nez 64kB.
P.S. Ty soubory budu muset poslat asi nejak jinak. Asi pres tu uschovnu.
Poradi mi nekdo, jak funguje?