Osciloskop M201

Ondrej Tesar - Boza boza1
Středa Březen 17 12:02:23 CET 2004

Zdravim,
mam take tento osciloskop + log.analyzator + generator
Ale: U toho osciloskopu mam problem s tim, ze jakoby chvili
meri a pak se "zasekne" a po chvili zase meri (= zobrazuje).
Nevite, jak to odstranit? PC 386 40MHz 4MB RAM MS-DOS

Ostatni veci take nefunguji moc 100% :-( Chyby napr.
"vnitrniho oscilatoru" - na to pomuze zmena slotu v PC....

Ondrej Tesar