CD-ROM nejen pro MP3

J. Polivka jpolivka
Středa Březen 17 12:02:22 CET 2004

> Jak funguje ten changer?
> Jak se prepina mezi jednotlivymi disky?
> Jakub

Je to naprosto super. Mam hrozne rad takoveto technicke lahudky.
Instalace ve WIN98 naprosto bez problemu. Nebyl potreba zadny driver. Proste
to poznalo changer jako 4 samostatne CD-ROMky. Samo
to pridelilo i pismena. Funguje i vysunovani pres pocitac.
CD-ROMka ma autoloader tj. sterbinu do ktere se strci CD a ono si ho to
vcucne. Na prednim panelu jsou 4 tlacitka a 4 ledky. Stisknu tlacitko 1 až 4
a otevrou se dvirka, vlastne jen krat te sterbiny. Vlozim CD a tot vse. Na
netu jsem nasel drivery pro WIN3.x a WIN95. Do WIN98 jsem zadne
nepotreboval. V pripade prace v DOSu, by ale byly nutne.
Jen jsem jeste dle informaci ziskanych na netu zakazal automaticke spousteni
CD, s tim jsou pry problemy.
Jeste na doplneni info. Kdyz je v dane pozici CD, tak ledka sviti, kdyz se
cte, tak blika, jinak je zhasnuta.
Zdravim J. Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz
www.cbazar.cz