Redukce k programatoru 2051

peter.lizica@st.sk peter.lizica
Středa Březen 17 12:02:22 CET 2004

Redukciu mam , funguje na 100 %. Plosak som si navrhol sam - mensi. Je na
moich stránkach.

http://videoPELI.home.sk
mailto:peter.lizica@st.sk

-----Původní zpráva-----
Od: Jiří Žatka [mailto:jiri.zatka@worldonline.cz]
Odesláno: 20. máj 2001 10:49
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: Redukce k programatoru 2051

Dobry den

mam potize s redukci pro programovani AT89C51(52,55). Diky informaci v
jistem prispevku v teto konferenci se mi podarilo rozbehat zakladni
programator AT89C2051 (problem ve spinaci 5V). Postavil jsem si redukci dle
http://www.hw.cz/constrc/atm_prog/ap2051_redukce.html.
Necte signaturu velkych atmelu, vysledek je stale 0ffh. Odkrokoval jsem si
si rucne program az k mistu kde se signatura cte a zmeril si hodnoty na
vyvodech procesoru a zda se ze je vse podle datasheetu. Zajimalo by mne zda
si ji nekdo stavel a chodila mu bezchybne na prvni zapojeni.

        Zatka