SW pro laserlink

tsveta@centrum.cz tsveta
Středa Březen 17 12:02:19 CET 2004

Pokud se nemylim, melo by jit normalne pouzit TCP/IP pres seriovy
port. Nebo lze pouzit napriklad program Carbon Copy na
prorutovani serioveho portu a pak jen pouzit nejaky browser. Pres
dvou dratovy null modem to beha normalne.

> Od: Ondrej Tesar - Boza <boza1@volny.cz>
> Komu: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
> CC:
> Datum: Tue, 22 May 2001 20:23:41 +0200
> Předmět: SW pro laserlink
>
> Zdravim,
> rad bych se zeptal, jestli by mi nekdo nemohl doporucit nejaky
SW (pro
> Win95/98) pro pripojeni na internet pomoci laserlinku ci
podobneho

Hrajte on-line hry na http://herna.centrum.cz
Založte si svůj mail na http://mail.centrum.cz