SW pro laserlink

Tony Malecky Tony
Středa Březen 17 12:02:19 CET 2004

jestli to dobre chapu, tak to co potrebujete jsem nedavno provozoval na
nasem podnikovem serveru.
Na Win NT bylo pripojeni do internetu pevnou linkou 28,8Kb, reseno to bylo
tak, ze na obou koncich pevne linky byl modem US-Robotics courier, to je jen
trochu lepsi telefonni modem, umi navic prave pevnou linku, respektive umi
to, ze si sam napaji linku. Pak umi to, ze se nastavi AT prikazama do stavu
kterej je potreba, a pak se DIP prepinacem zablokuje do stavu, kdy nereaguje
na AT prikazy. Kdyz jsem ty dva modemy takhle nastavil, a na stole propojil
telefonni dvoulinkou, tak bez toho aby byly propojeny s pocitacema, navazali
mezi sebou spojeni, rozsvitili se kontrolky CD a navenek se to tvarilo jako
normalni laplink kabel mezi dvema pocitacema.... jen funkcni na par
kilometru....
Ale k tomu podstatnemu, Na jedne strane byl primo Cisco router, a na strane
druhe NT. Na NT se nepouzival korektni ovladac k tomuto modemu, ale ovladac
ktery se jmenuje ll.inf a umoznil prave NTckovymu dialupu fungovat s timto
propojenim. Nevim jestli to nutne potrebovalo vsechny komunikacni draty mezi
modemem a pocitacem, je mozne ze to bude funkcni i s propojenim jen
zakladnimi dvema draty + zem...
Prikladam pouzitej ll.inf je to textovej soubor, pokud ho z tohoto emailu
vykousnete a presunete do souboru kterej se jmenuje ll.inf tak by ho meli
Windows vzit jako informaci k nastaveni Dialupu... a urcite by pak melo jit
propojeni mezi dvema stroji s windows na bazi Dial up propojeni..
Tony OK1HMA

vypis ll.inf

[Version]

Signature="$CHICAGO$"

Class=Modem

Provider=MT-Net

[Manufacturer]

MT-Net=MT-Net

[MT-Net]

%Modem1% = Modem1, UNIMODEM105DA558

[Modem1]

AddReg=All, Common, Modem1Reg, EXTERNAL

[All]

HKR,,FriendlyDriver,,Unimodem.vxd

HKR,,DevLoader,,*VCOMM

HKR,,PortSubClass,1,02

HKR,,ConfigDialog,,modemui.dll

HKR,,EnumPropPages,,"modemui.dll,EnumPropPages"

[EXTERNAL]

HKR,, DeviceType, 1, 01

[Common]

; Hayes standard init/monitor/answer mechanisms. Override if different for a
specific modem/manufacture

HKR, Init, 1,, "<cr>" ; do an "AT" to get autobaud correct (start other init
strings with 2)

HKR, Monitor, 1,, ""

HKR, Monitor, 2,, ""

HKR, Answer, 1,, "None"

HKR, Hangup, 1,, ""

HKR,, Reset,, "None" ; slam in a reset before closing

HKR, Settings, Prefix,, ""

HKR, Settings, Terminator,, "<cr>"

HKR, Settings, DialPrefix,, ""

HKR, Settings, DialSuffix,, ""

HKR, Settings, CallSetupFailTimer,, ""

HKR, Settings, InactivityTimeout,, ""

HKR, Settings, Pulse,, ""

HKR, Settings, Tone,, ""

[Modem1Reg]

HKR, Init, 1,, "<cr>"

HKR, Init, 2,, "NoResponse"

HKR, Monitor, 1,, "Monitor"

HKR, Answer, 1,, "CLIENTSERVER"

HKR, Answer, 2,, "NoResponse"

HKR, Settings, DialPrefix,, ""

HKR,, Properties, 1, 80,01,00,00, ff,00,00,00, ff,00,00,00, 07,00,00,00,
0f,00,00,00, f7,03,00,00, 00,c2,01,00, 40,38,00,00

;HKR, Responses, "CLIENT", 1, 08, 00, 00, 00, 00, 00, 00,00,00,00 ; Server
side - the client is requesting a connection

;HKR, Responses, "<h00>CLIENT", 1, 08, 00, 00, 00, 00, 00, 00,00,00,00 ;
Server side - the client is requesting a connection

HKR, Responses, "<cr>", 1, 02, 00, 00, 00, 00, 00, 00,00,00,00 ; Client
side - the server has acknowledged and the connection is completed

[Strings]

Modem1 = "Pevna linka"