Data moduly Aurel 433MHz

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 12:02:18 CET 2004

Zdenek Janish wrote:

> Dobry den
>
> Resim (bez uspechu) takovyto problem... Mam komunikacni modul od Aurelu a
> kvuli rychlosti napajim jak prijmac ta vysilac, lec to nese jedno drobne
> uskali: Co vysilam zaroven prijmam. K modulu jsem dal MAX232 + invertory. A
> ted potrebuji vyresit jak zaridit aby se mi "nevracely" data???
>
> 1) treba pomoci hradla AND, lec modul ma urcite spozdeni a tak na vystupu
> budou kratke impulsy...
> 2) procesor se dvemi kanaly RS232, lec o zadnem nevim
>
> Mate nekdo reseni?
>
>     Zdenek
Tusim tady neco nevyrcenyho. K cemu dva kanaly? To je na tom jednom
kanalu s aurelem jeste neco?
Pokud ne, tak bych prijem vypinal primo v procesoru (v MCS51 to je bit
REN), stejne je to poloduplex, takze procesor musi vedet, kdy vysila
nebo prijima.
Jinak bych:
- naprogramoval SW UART (pokud to neni z tech modulu, co utahnou 40kbps,
tak by to melo stihat)
- vubec nepouzil UART a udelal si komunikaci po svym.
Druhou variantu jsem pouzil v DO na autoalarm, rychlost 2kBd, 1kbps
(manchester, NRZI, 9bitu) a nebyla to az takova prace.

  TomM