Jak pouzivat seriovy port Windows

Slavomir Skopalik skopalik
Středa Březen 17 12:02:18 CET 2004

Hledejte v API  (Win32 programers reference) DCB,
tam uz je pak zbytek.
Dale by vam mohla pomoci funkce EscapeCom.... .
Na programovani interuptu radsi zapomente.
Myslim si, ze to stou paritou nebyl zrovna stastny napad,
ale mozna ze o tom ten com presvedcite, urcite cas
co jste si usetril navrhem protokolu ztratite na jeho iplementaci.
Jak uz tady bylo, nejjednodussi je pouzit Delphi, nebo C++ buldier
a k tomu komponentu AsyncFree. Pokud potrebujete neco slozitejsiho,
tak jedine pres Thready, ale to uz je uplne o necem jinem.

	Slavek