Pinout fotaku Canon

Miroslav Soltisik soltisikm
Středa Březen 17 12:02:17 CET 2004

Mal by som zaujem.

Dakujem

                    "Rousek Libor, Ing.,
                    Dr."
                    <libor.rousek@truk.s                                                                              To:
                    iemens.cz>
                    Sent by:                        Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
                    hw-news@list.gin.cz

                    05/24/01 07:13                                                                                    cc:
                    Please respond to
                    hw-news

                                                    RE: Pinout fotaku Canon

> Jeste jednou vsechny zdravim,
> chtel bych se zeptat : potrebuju pinout jacku 2,5mm
> pouzivaneho v novejsich fotoaparatech Canon kam se pripojuje
> dalkova spoust. Chci udelat vlastni.

Ve PhotoLife vyslo schema zapojeni dalkove spouste ke Canonu EOS 300.
Funguje mne k naproste spokojenosti :-), pokud bude zajem, muzu ho
oscanovat
a poslat.

S pozdravem
               Libor Rousek