SmartMedia Card

SSOU Vodochody s.r.o. ssouvodochody
Středa Březen 17 12:02:16 CET 2004

Takze problem - Evertronic dela mrtveho brouka. Me se neozval na 2 maily
(chtel jsem jen informaci, zda jsou schopni dodat v kusovem mnozstvi socket
na Smartmedia kartu). Tvrdi, ze jsou distributori YAMAICHI (ten socket ma
oznaceni CN015) a nemaji ani trochu slusnosti, aby mi odpovedeli, ze si mam
s 1 ks vlezt na bez.

Kolegu, ktery zde puvodne dotaz polozil jsem kontaktoval a podle jeho
informaci pochodil podobne s pozadavkem na nakup 4ks a to pry jednal jmenem
firmy (tak to uz je vubec sila - zvlaste kdyz urcite cena takove mechaniky
nepujde do desitek ale stovek korun).

Napada me zkusit nemecke zastoupeni, respektive jednoho z Nemeckych
oblastnich distributoru (je jich 7), ale nevladnu jazykem. Mozna by to taky
chtelo koupit toho rovnou vic (celou balici jednotku - pokud jsou jejich
balici jednotky v radu desitek ks). Pak uz by se s nami snad nekdo bavil.
Mam pocit, ze by v teto konferenci bylo vice lidi, kteri by chteli slusnou
mechaniku na kapesni prehravac MP3 ci jinou aplikaci. Vzdyt ziskat takhle
miniaturni prenosnou pamet od 8 do 128 MB a jeste navic snadno pripojitelnou
k jednocipu zni kouzelne (a cena taky vytrvale klesa) nebo snad ne ?

Co takhle usporadat tady malou anketku "Kdo by si kolik ks pripadne vzal" a
pak tu nekoho presvedcit, aby si to vzal na sva bedra a nakoupil to pro
vsechny v zahranici (nebo u Evertronicu jestli je vetsi mnozstvi donuti
zvednou zadnice a neco delat).

V.Wagner

P.S. Jeste je tu dalsi vyrobce - HIROSE a jejich MCR102. Na jineho jsem
zatim nenarazil.