Jak psat ve vhdl

Jakub Slajs xslajsj
Středa Březen 17 12:02:16 CET 2004

> Nechodil jsi nahodou do Pansky.....???????

Tak toto je krasny priklad toho co do konference nepatri :-)
Dotazy podobneho charakteru prosim smerujte vzdy konkretni
osobe. Vzdyt $pocet_prihlasenych$-2 lidi to vubec nezajima.

Ale abych prikrocil k puvodni otazce. Ne, nejsem ani z Pansky
ani z Jecny. Jsem odchovancem stejneho "ustavu" jako Jan Rehak
tj. z Uzlabiny (jenom nevim jestli je to dobre nebo spatne ;-)

Proboha hlavne tu nerozpoutavejte flamewar o tom ktera ze skol
je lepsi - stejne je to vsechno v lidech. Nicmene pokud na Vas
nejaky pedagog pohlizi jako na sveho budouciho konkurenta, tak
je to opravdu smutne (coz jsem opravdu slysel v rozhovoru dvou
nejemenovanych ucitelu na SPSE!!!!).

Ale aby to nebylo uplne OT, dalsi zajimava adresa muze byt:
http://www.opencores.org

S pozdravem,

Jakub Slajs