Podavac v HP6L

Bronislav MAREK marekb
Středa Březen 17 12:02:16 CET 2004

Hello zdenek,
Thursday, May 24, 2001, 10:47:23 AM, you wrote:

klasickej problem HPcek - jsou dve moznosti:

vycistit vsechny gumove kolecka a plosky treba lihem (ja pouzivam
kapalinu na cisteni disketovych mechanik)
Papir totiz obsahuje klih ktery kolecka spolehlive zalepuje.
Navic ted sem zjistil ze se u nas nakupuje nejakej podivnej papir
kterej je hodne prasnej (jakoby posypanej kridou) a ma mensi gramaz -
tudiz je levnejsi a to je na tiskarny uplnej mor! uz za pul roku
odeslo asi 5 hlav jehlovych tiskaren.........

Druhe reseni pokud to prvni nepomuze je bohuzel vymena toho podavace.
Udela to HP servis za "dlouhe penize" (>2500kc)

zncc> Dobry den,
zncc> u tiskarny HP 6L mi podavac bere vice papiru najednou (treba i 15).
zncc> Zkousel jsem natrit ten gumovy valecek glycerinem, to nepomohlo. Po te
zncc> jsem pres nej prejel lepici starnou samolepky a na chvilku to opet bralo
zncc> jeden papir. No ale vytiskl jsem jich deset a jsem zase tam kde jsem
zncc> byl. Znáte nekdo nejaky trik jak tomu podavaci pomoci ?
zncc> Dekuji Zdenek Nikl.

--
Best regards,
 Bronislav                            mailto:marekb@army.cz