PIC and EEPROM

Jiri Polasek j.polasek
Středa Březen 17 12:02:14 CET 2004

Podivej se do datasheetu na stranu 46 (kapitola 9.4) kde se jasne pise ze
cas pro ERASE/WRITE do EEPROM muze byt 4-8 ms. Nepatrna zminka je v
poslednim odstavci kap 5.2. Je nutno testovat bit EECON1, WR kdy spadne do
L, coz je potvrzeni ze zapis do EEPROM probehl. Nebo povolit preruseni
(INTCON, EEIE a GIE) a po dokonceni zapisu se vyvola podprogram preruseni.
Pri cteni jsou data vzdy k dispozici nasledujici hodinovy takt (kapitola
5.1).

Jiri Polasek