PIC and EEPROM

Michal Krestan krestan
Středa Březen 17 12:02:13 CET 2004

----------
> Odesílatel: Jiri Polasek <j.polasek@vpfm.cz>
> Komu: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
> Předmět: RE: PIC and EEPROM
> Datum: 25. května 2001 7:54
>
> Podivej se do datasheetu na stranu 46 (kapitola 9.4) kde se jasne pise ze
> cas pro ERASE/WRITE do EEPROM muze byt 4-8 ms. Nepatrna zminka je v
> poslednim odstavci kap 5.2. Je nutno testovat bit EECON1, WR kdy spadne do
> L, coz je potvrzeni ze zapis do EEPROM probehl. Nebo povolit preruseni
> (INTCON, EEIE a GIE) a po dokonceni zapisu se vyvola podprogram preruseni.
> [...]
To je mi vsechno jasne, ale problem je v tom, ze ja po zapisu uz nepotrebuju cist. Potom po nejake dobe (radove v sec) dojde k odpojeni napajeni a cteni je potreba az tesne po jeho pripojeni. Potrebuju zapisovat jen jeden byte. I kdyz napisu jen jednoduchy program pro zapis jednoho byte do pameti, je pri 18Mhz vzdy na adrese hodnota FF, misto te, co tam chci zapsat. Kdyz tam dam xtal 4Mhz, tak to chodi normalne. Ja se po zapisu nemuzu zdrzovat s tou cekaci smyckou, ale i kdyz ji tam mam, tak se nic nezmeni. Nedokazal by nekdo zverejnit jen par instrukci, ktere spolehlive provedou zapis ? To co je v datasheetu proste na tom kmitoctu nechodi, tak netusim, kde je chyba.

		Michal