prijimac 450Mhz

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:02:12 CET 2004

Podobny problem jsem resil preladenim vstupniho dilu od televize Pluto
(takova mala cernobila). K ladicim trimrum na UHF jsem pridal kapacitu a u
MF vystupu jsem kapacitu zmensil. Kmitoctova stabilita ale nic moc.

Andel

> Nevite nedko, kde by se dal sehnat prijimac nekde kolem 432, nebo 450Mhz
se sirokopasmovou FM demodulaci ? Potreboval bych bud cely prijimac, nebo
downconvertor ze 450 nekam na 100Mhz, aby to slo pripojit k obycejnemu
radiu. Potreboval bych nejake rychle reseni, ale ne moc drahe, protoze je to
pro me soukrome pouziti.